بیمارستان
 
درباره وبلاگ


سلام.اسم من الکسیس هست 20 سالمه دانشجو هستم این وبلاگ رو زدم تا توش خاطراتم رو بنویسم عادت کردیم دیگه بدون وبلاگ نمیشه .آمار وبلاگ برام اهمیت نداره چون خاطراتم رو واسه خودم می نویسم.خودم آدم غمگینی هستم ولی همیشه دوست دارم همه رو شاد کنم.اگه مطالب رو خوندی صمیمانه میخوام که نظر هم بدی.ممنون.دوست دارم
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 46883
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

زندگی اجباریست ،زندگی باید کرد
شاید آن روزی که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت،باید اینگونه نوشت: زندگی اجباریست زندگی باید کرد





 

سلام الان که دارم مینویسم تو بیمارستان دنای شیراز هستم امروز یکشنبه 25 اردیبهشت هستش ساعت هم 22:19 ؛قبلا گفته بودم بابام سنگ کلیه داشت؛ بابام رو آوردن اینجا الان توی بخش جراحی تو یکی از اتاق ها هستم یه 2 ساعتی میشه بابام از اتاق عمل و ریکاوری اومده توی بخش؛خوشبختانه عمل خوبی بوده و الانم رو تختش خوابیده منم قراره امشب کنارش باشم از صبح که عموم آوردتش شیراز تا ساعت نه و نیم شب عموم پیشش بود منم ساعت هشت رسیدم اینجا خیلی خوابم میاد نمازم نخوندم هنوز ؛من برم نماز بخونم برگردم



خوب برگشتم واای دیوونه شدم از بس تلفن جواب دادم یکی به گوشی خودم زنگ میزنه یکی به گوشی بابام فکر کنم از موقعی که اومدم حدودا 20 تا زنگ رو جواب دادم؛

پرستار الان اومد کنار بابام نمیدونم داره چیکار میکنه؛

رفتم واسه نماز گفتم شاید هنوز بوفه باز باشه یه چیزی بخورم دیدم بسته و رفته ؛ شانس آوردم که عصری غذا خوردم زیاد گشنم نیست؛البته یه شانس دیگه هم آوردم که فردا کلاس ندارم چون اگه داشتم نمیتونستم برم باید پیش بابام باشم؛دارم میمیرم از بی خوابی یه تخت خالی کنارمه ولی نمیذارن روش بخوابم آخرشم باید یه چیزی پهن کنم کف اتاق بخوابم؛

الان ساعت 23:26 هستش فکر نکنم امشب اصلا خواب به چشمم بیاد

ساعت شد 23:34 من اومدم روی تخت خالیه دراز کشیدم چراغارو هم خاموش کردم خدا کنه نیان بیدارم کنن

فعلا بای
 



نظرات شما عزیزان:

کر بختیاری
ساعت23:58---16 تير 1390
ان شاالله خدا شفا به پدرتون بده.

mh
ساعت23:36---1 خرداد 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : الکسیس