4
 
درباره وبلاگ


سلام.اسم من الکسیس هست 20 سالمه دانشجو هستم این وبلاگ رو زدم تا توش خاطراتم رو بنویسم عادت کردیم دیگه بدون وبلاگ نمیشه .آمار وبلاگ برام اهمیت نداره چون خاطراتم رو واسه خودم می نویسم.خودم آدم غمگینی هستم ولی همیشه دوست دارم همه رو شاد کنم.اگه مطالب رو خوندی صمیمانه میخوام که نظر هم بدی.ممنون.دوست دارم
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 46703
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

زندگی اجباریست ،زندگی باید کرد
شاید آن روزی که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت،باید اینگونه نوشت: زندگی اجباریست زندگی باید کرد




سلام.دارم تو کافی نت دانشگاه آپ میکنم.زدم یه چیزی داره دانلود میشه حوصلم سررفته .هیشکی هم دانشگاه نیست عیده دیگه فقط یه پنج شیش نفری اینجا هستن.راستی دیدین چقدر امسال زود گذشت خیلی زود پیر شدما همین دیروز عید بودا بازم اومد جل الخالق!!!!! دیشب رفتیم خیابون از شلوغی داشتم دیوونه میشدم.هیچی هم نخریدم ول کن بابا نا سلامتی 20 سالمه بچه که نیستیم دیگه .هی خلاصه جونم واستون بگه الانم واسادم دوستم بیاد دانشگاه پروژه رو تکمیل کنیم ایمیل کنیم واسه استاد.همون استاده که چشم دیدنشو نداری.فعلا بای

راستی تا یادم نرفته بگم:

هیچوقت عاشق نشین هیچوقت 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت14:43---25 اسفند 1389
سلام دوست عزیز مرسی که اومدید
وب زیبایی دارید
اگه شما بخواید چرا کنه فقط بگید با چه اسمی شما رو لینک کنم
شما لطفا من ر وبا اسم پسران بهشت لینک کنید
فعلا یا حق


جواد
ساعت13:13---24 اسفند 1389
ببخش بازم مزاحم میشم
میخواستم یه شعر براتون بزارم:
یك نفر از كوچه ی ما عشق را دزدیده است
این خبر دركوچه های شهر ما پیچیده است

دوره گردی در خیابانها محبت می فروخت
گوئیا او هم بساط خویش را برچیده است

عاشقی می گفت روزی روزگاران قدیم
عشق را از غنچه های كوچه باغی چیده است
یك چراغ قرمز از دیروز قرمز مانده است
چشمكش را هیز چشمی خیره سر دزدیده است
می روم از شهر این دل سنگهای كور دل
یك نفر بر ریش ما دل ریشها خندیده است ....




جواد
ساعت12:53---24 اسفند 1389
سلام
به قول مجری یک قدم مانده به صبح
سال 89 هم تاختی اومد و تاختی رفت
ولی حیف برای من که سال 89 سال عقب گردم شد
به قول معروف همه هر روز پیشرفت میکنن
ما پسرفت
آقا خیلی حال میکنم خیلی ساده مینویسی
یکم بیشتر بنویس
در مورد جمله آخرتون هم من یه حرف دیگه دارم
اگه عاشق نشدی بشو
چون از نیمی از لذت های دنیا جا میمونی
ولی درست باید عاشق شد
نه مثل جوونای امروزی گوتره ای
آقا زیاد حرف زدم
امیدوارم سال جدید سال فوق العاده خوبی براتون باشه
یاعلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : الکسیس